preskoči na sadržaj
vijesti

Valentinstag 2022- Valentinovo 2022.

               Ima li među učenicima naše škole zaljubljenih, prosudite sami kad otvorite naš digitalni pano. Učenici viših razreda pisali su pjesme na njemačkom jeziku prema zadanom obliku poezije „Elflein“, pjesmi od 11 riječi. I ove godine učenici su pokazali svoju kreativnost kako u izričaju tako i u formatu prezentiranja.

                                                                                  Alexandra Krklec , prof

https://padlet.com/alexkrklec/h3f7q5n038f5j9qz

  :: opširnije :: 


objavio: Snježana Puljek Bašić  datum: 16. 2. 2022. 20:03

Dijeljenje primjera dobre prakse Vijest ima dokument u privitku

Nastavna priprema: „Zaštita okoliša je naša budućnost“- obrada

Razred: 7. ili 8.

Jezična razina: A2

Trajanje: 45 minuta

Ishod: razumije srednje dugi i jednostavni tekst na temu zaštite okoliša pri slušanju i čitanju, proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove

Međupredmetne teme: odr.A.3.1. objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti, dr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj.

Tipovi vježbi i zadataka: umna mapa, kviz Kahoot, vježbe slušanja s razumijevanjem, vježba dopunjavanja i vježba pronalaženja parova (LearningApps), lančana vježba


 


 

  :: opširnije :: 


objavio: Snježana Puljek Bašić  datum: 7. 2. 2022. 15:25

Dijeljenje primjera dobre prakse Vijest ima dokument u privitku

Dijeljenje primjera dobre prakse: „Upotreba digitalnih alata za prezentiranje projekata u nastavi Njemačkog jezika od 1. do 8. razreda“

Projekte koje obilježavamo na nastavi Njemačkog jezika su: Europski dan jezika, Dani zahvalnosti za plodove zemlje, Martinje, Božić, Valentinovo, Fašnik i dr. 2020. sudjelovali smo na natječaju Earth Speakr na kojem smo porukom Marka Kovačeca (7. razred, https://earthspeakr.art/en/message?id=MkCHKK54wYSfvhPZxSFv) ušli u finale te online sudjelovali na okruglom stolu s njemačkim veleposlanikom Klinkeom i hrvatskim ministrom vanjskih poslova Radmanom.

Karakteristike projekata su sljedeće: zabavni su, orijentirani su na djelovanje, na učenika, pripremaju za život i orijentirani su kako na proces tako i na produkt, odnosno rezultat. Kod projekata je bitno odrediti cilj projekta (dva do tri). Ciljevi trebaju biti specifični, mjerljivi, prihvatljivi, realistični i vremenski ograničeni. Treba biti vidljiva promjena od početnog stanja. Projektni ciklus obuhvaća sljedeće faze: skupljanje ideja, planiranje, provedbu, završnu fazu i fazu evaluacije. Koji su razlozi za upotrebu digitalnih alata kod prezentiranja projekata? Provedeni projekti su na pregledniji način prezentirani, a interaktivna slika, u koju su integrirani multimedijski sadržaji, privlačnija je za čitatelja.

Projektom “Ekološki adventski kalendar" smo 2021. osvojili 1. mjesto na natječaju za civilno djelovanje Goethe Instituta Kroatien. Učenici su od otpada izradili adventski kalendar, a zatim smo digitalnim alatom ThingLink izradili interaktivnu sliku s 24 linkova s audio i videozapisima s otpjevanim božićnim pjesmama, recitacijama i izradom božićnih kolača (https://www.thinglink.com/scene/1397573932625690626). U evaluacijskom upitniku došli smo do rezultata da su te godine učenici manje kupovali božićne ukrase, a više ih kreativno izrađivali. Kod ThingLinka se treba registirati, uploada se fotografija, dodaju se tagovi, koji se raspoređuju po slici, i u njih se smještaju linkovi. Zbirka interaktivnih slika je daleko preglednija od mape datoteka. Spomenula bih i interaktivnu sliku, nastalu tijekom projekta obilježavanja Godine čitanja 2021., u koju su integrirani videozapisi s promidžbenim spotom svih razreda „Wenn du wissen und lesen willst, dann lies!“

Drugi digitalni alat je Padlet kojim se izrađuju digitalni panoi, na kojima se mogu objavljivati raznoliki medijski sadržaji. Učenici su za Valentinovo 2021. napisali pjesmice prema zadanoj pjesničkoj formi “Elflein” (pjesma od 11 riječi) te ih prezentirali kao ilustrirani tekst ili rukopis, animacije, audio ili videozapise. Sve nastale radove objavili smo na novootvorenom panou na Padletu i tako je nastao naš Romantični pano. Na Padletu se također treba registrirati i on ima ograničenje da se može otvoriti samo 5 panoa, no može se koristiti mogućnost arhiviranja.

Treći alat je Bookcreator kojim se izrađuju digitalne knjižice do 3 ili 4 stranice. Izgledaju poput fotoalbuma te su daleko toplijeg izgleda od PowerPoint prezentacija. Njima mogu učenici prezentirati svoje uratke na temu obitelji, kućnih ljubimaca, stanovanja, blagdana i dr. Također mogu izraditi i brošure za ponavljanje gradiva (brošura s projektima u nastavi Njemačkog jezika https://read.bookcreator.com/PmHwOvHPmbWqDdss8H7KCwe6lV52/Eg23G4vYTjehzRAGmQC1NQ). Na Bookcreatoru se također treba otvoriti račun, a onda se bez ograničenja otvaraju zbirke i dodaju knjižice. Kod izrade nove knjige importiraju se fotografije, tekst, rukopis i emotikoni. Zvučni zapisi su nažalost samo na engleskom.

Na kraju bih još spomenula učenike 6. razreda: Lanu Kovačec, Pavla Kišića i Nikolu Klasića koji su na kreativnom natjecanju „SVI SMO MI RAZLIČITI A ZAJEDNO SAVRŠENI“/ „JEDE:R ANDERS, ALLE GEMEINSAM!“ 2021. u organizaciji Goethe Instituta Kroatien u kategoriji viših razreda trominutnim videom osvojili 1. mjesto (https://drive.google.com/file/d/1iji_qnwxKRAPW68-t3ECcIiCjDnIMsIW/view?usp=sharing).

Alexandra Krklec, prof.

  :: opširnije :: 


objavio: Snježana Puljek Bašić  datum: 1. 2. 2022. 10:16

Liebe Schülerinnen und Schüler ! Vijest ima dokument u privitku

Niže navedeno se nalazi popis linkova na igrice i listiće uz udžbenike Beste Freunde A1.2, Beste Freunde A2.1, Beste Freunde A2.2, Beste Freunde B1.1 koje koristimo u nastavi Njemačkog jezika od 5. do 8. razreda. Napravljen je sa svrhom da lakše pronađete interaktivne vježbe kojima ćete bolje uvježbati ili utvrditi gradivo!

                                                                                                       Viel Spaß !

                                                                   Eure Deutschlehrerin Frau Krklec

  :: opširnije :: 


objavio: Snježana Puljek Bašić  datum: 28. 1. 2022. 14:36

Liebe Schülerinnen und Schüler ! Vijest ima dokument u privitku

Niže navedeno možete naći popis linkova na igrice i listiće uz udžbenike Jana und Dino 1, Jana und Dino 2, Paul, Lisa & Co. Starter, Paul, Lisa & Co. A1.1 koje koristimo u nastavi Njemačkog jezika od 1. do 4. razreda. Napravljen je sa svrhom da lakše pronađete interaktivne vježbe kojima ćete bolje uvježbati ili utvrditi gradivo!

                                                                                                       Viel Spaß !

Eure Deutschlehrerin Frau Krklec

  :: opširnije :: 


objavio: Snježana Puljek Bašić  datum: 19. 1. 2022. 16:29
 


Vježbe za učenike nižih razreda
Priloženi dokumenti:
Linkovi igrica za nize razrede.docx

Vježbe za učenike viših razreda
Kriteriji ocjenjivanja
Priloženi dokumenti:
Kriteriji ocjenjivanja.docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 3. 2012.

Ukupno: 1293408
Ovaj mjesec: 1875
Ovaj tjedan: 496
Danas: 32

Kalendar
« Lipanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak
 • Večernji list
 • Jutarnji list
 • Index
 • 24sata

Škola

Upisi


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Tražilica



Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju