Kalendar rada 2023./2024.

Dabar natjecanje

Erasmus +

E-dnevnik za učitelje

E-dnevnik za učenike i roditelje

E-mail adresa škole

ured@os-gornje-jesenje.skole.hr

Obavijest

Ovi  tekstovi i fotografije podliježu zaštiti autorskih prava.

Neovlašteni download ili neovlašteno korištenje bilo koje od fotografija ili teksta smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi!

Za informacije ili korištenje slika javite se na mail ured@os-gornje-jesenje.skole.hr

COPYRIGHT NOTICE©

Dnevnik sa Državnog natjecanja iz povijesti by Denis Vaupotić

Učenik 8.razreda Denis Vaupotić kao pobjednik Županijskog natjcanja iz povijesti bio je pozvan na Državno natjecanje iz povijesti koje se od 02.-04. svibnja održavalo u Dubrovniku. U nastavku možete pročitati njegov dnevnik sa natjecanja....

DRŽAVNO NATJECANJE IZ POVIJESTI

Dnevnik by Denis Vaupotić

Prvi dan:

Od 2. do 4. svibnja održavalo se Državno natjecanje iz povijesti drugom najljepšem mjestu na svijetu (nakon Gornjeg Jesenja), u Dubrovniku. Pošto se Dubrovnik nalazi na krajnjem jugu Hrvatske, morao sam jako rano ustati kako bih stigao na autobus. Kako je autobus krenuo iz Zeline i putem uzimao nove „povjesničare“ trebalo mu je dosta vremena da stigne do Krapine. U autobusu me čekao i moj mentor, prof. Mario Hranj koji me cijelim putem do Krapine informirao koliko im još treba da stignu.Sa mnom je autobus čekala i moja mama koja je svake dvije minute ponavljala istu rečenicu: “Denise, pazi što radiš i vrati mi se zdrav. „ Iz Krapine smo krenuli oko 7:30 sati.

Kada sam ušao u autobus vidio sam mnogo sretna, ali i umorna lica. Neki su još uvijek ponavljali gradivo. Tijekom vožnje pričao sam sa dečkima iz varaždinske gimnazije, slušao glazbu, a najviše sam spavao. Kada smo stigli u Dubrovnik, smjestili su nas u hotel Argosy. U sobi sam bio sa dva prijatelja iz Nedelišća i Donje Zeline. Nakon večere smo profesor i ja otišli na otvaranje Državnog natjecanja iz povijesti i geografije. Mladi Dubrovčani su nas ugostili pjesmama, plesom, linđom, igrokazom, a na kraju je nastupala i jedna dubrovačka klapa. Nakon otvaranja natjecanja, odmah sam otišao u sobu kako bih se što bolje pripremio za sutrašnji ispit.

Drugi dan:

Ujutro smo odmah nakon doručka krenuli prema OŠ Ivana Gundulića gdje nas je čekalo Državno povjerenstvo s ispitima. Ispit je bio veoma težak i zahtjevan. Nakon ispita smo otišli u stari grad Dubrovnik gdje smo razgledavali kulturne spomenike. Najviše su mi se svidjele Dubrovačke zidine. Poslije ručka smo profesor i ja otišli razgledavat obližnju plažu i okolicu hotela. Nakon razgledavanja otišao sam u sobu malo gledati TV, a neprestano sam razmišljao o ispitu. Oko 18:30 objavljeni su privremeni rezultati. Prema njima sam bio 9. sa 57 %. Poslije večere sam išao proslaviti uspjeh sa svojim novim prijateljima. Zabavljali smo se do kasno uvečer. U međuvremenu su objavljeni konačni rezultati prema kojima sam bio 10.-ti.

Treći dan:

Nakon doručka otišao sam pospremiti stvari u kovčeg, koje smo potom stavili u  autobus. Nakon toga sam otišao na svečano zatvaranje natjecanja. Poslije zatvaranja natjecanja i ručka posljednji sam se put pozdravio sa svojim prijateljima. Taj dan ujedno mi je bio i najtužniji od svih, vjerojatno zbog rastanka. U autobusu je bilo sve isto, samo malo tužnije jer smo se ponovno morali vratiti u stvarnost. Kada sam došao kući. svi su me radosni i ponosno primili.

Ovo natjecanje bilo je veliko iskustvo za mene i nadam se da će s godinama biti sve više učenika koji će predstavljati našu školu na državnim razinama diljem Hrvatske.

objavio: Erika Tušek Vrhovec   datum: 9. 5. 2012.

Dnevnik sa Državnog natjecanja iz povijesti by Denis Vaupotić

DRŽAVNO NATJECANJE IZ POVIJESTI

Dnevnik by Denis Vaupotić

Prvi dan:

Drugi dan:

Treći dan:

objavio: Erika Tušek Vrhovec   datum: 9. 5. 2012.

Ispis statistike od 29. 3. 2012.