preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar rada 2023./2024.

Priloženi dokumenti:
Kalendar 2023-24.pdf

RASPORED SATI
 
Dabar natjecanje

Erasmus +

E-dnevnik za učitelje

                                                              

E-dnevnik za učenike i roditelje

 

E-mail adresa škole

ured@os-gornje-jesenje.skole.hr

 

Obavijest

Ovi  tekstovi i fotografije podliježu zaštiti autorskih prava.

Neovlašteni download ili neovlašteno korištenje bilo koje od fotografija ili teksta smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi!

Za informacije ili korištenje slika javite se na mail ured@os-gornje-jesenje.skole.hr

COPYRIGHT NOTICE©

Vijesti

Terenska nastava učenika 7.i 8. razreda - Zagreb

Učenici 7. i 8. razreda bili su na terenskoj nastavi u Zagrebu 23.04.2010. Prisustvovali su koncertnoj izvedbi "Šeherezade" Rimsky-Korsakovog, posjetili su Muzej suvremene umjetnosti i Botanički vrt PMF-a.


Učenici 7. i 8. razreda su 23.4.2010. išli na terensku nastavu u Zagreb. Voditeljice su bile učiteljica glazbene kulture Anita Habjanec, učiteljica prirode i biologije Branka Janžek, učiteljica likovne kulture i učiteljica njemačkog jezika Alexandra Krklec. Svih 43 učenika 7. i 8. razreda prisustvovali su terenskoj nastavi

Prvo odredište terenske nastave bila je Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski. Učenici su gledali koncertnu izvedbu «Šeherezade» Rimsky- Korsakovog. Priču o Šeherezadi pričali su glumac i glumica, a povremeno se pojavljivala prelijepa plesačica odjevena u orijentalnu odjeću koja je plesom pratila koncertnu izvedbu. Učenici su, dakle, doživjeli glazbu u izvedbi profesionalnog orkestra. Nakon koncertne izvedbe učenici su mogli pogledati malu izložbu učeničkih radova inspiriranu slušanjem simfonijske suite «Šeherezada» u kojoj su i naši učenici sudjelovali.

Sljedeće odredište bio je novootvoreni Muzej suvremene umjetnosti u Aveniji Dubrovnik u Zagrebu. Tamo smo stigli u 11.00h.  Prvo su učenici upoznali MSU kao djelo suvremene arhitekture sa prostorom koji ga okružuje, skulpturama, stepenicama i fontanom koja poziva u svoj poluzatvoreni prostor. Zatim su učenici uz stručno vodstvo pogledali  odabrani izbor kroz šestotinjak djela koliko MSU sadrži.  Svako umjetničko djelo je iskaz u kojem umjetnik progovara o sebi i svijetu oko sebe. Ta sva djela se međusobno razlikuju po odnosu koji uspostavljaju spram svijeta umjetnosti i svijeta života te su tako razvrstana u pet velikih cjelina: Projekt i sudbina, Umjetnost kao život, Umjetnost o umjetnosti, Velika enigma svijeta i Riječi slike i pripadajućih 16 grupa. Učenici su mogli vidjeti zanimljiva umjetnička djela konceptualne umjetnosti, djela apstraktnog ekspresionizma i geometrijske apstrakcije. Zanimljive su instalacije, gdje svakidašnji predmeti ( npr. stari renault 4) sačinjavaju umjetničko djelo. Učenici su mogli vidjeti i poznatog pljuvača na vlastiti grob. Nakon jednosatnog razgledavanja učenici i učitelji su se mogli koristiti suvremenim prijevoznim sredstvom, toboganom te se spustiti bilo s drugog, bilo s trećeg kata.

Naše treće odredište bio je Botanički vrt. Učenici, već pomalo umorni, su u laganoj šetnji razgledali Botanički vrt PMF-a utemeljen 1889. Od 1971. Botanički vrt je zaštićen spomenik prirode i kulture. Najveći dio Vrta zauzima perivoj-arboretum izgrađen u stilu engleskog perivoja. Učenicima je bilo posebno zanimljivo na mostiću uz dva umjetna jezera gdje su tražili životinje. Učiteljica Branka Janžek uspjela je kupiti posebni grm pa smo svi zadovoljni krenuli prema HNK.

Tu su učenici vidjeli i Pravni fakultet, Muzej za umjetnost i obrt te vizualno i taktilno upoznali Meštrovićev Zdenac života. Nakon toga uputili smo se na Mažuranićev trg gdje su se učenici u parku još malo poigrali i pojeli sendviče, a učiteljice popile dugo iščekivanu kavu. Tamo smo dočekali autobus i u 14.45 h krenuli iz Zagreba. U 16.00 h stigli smo u Gornje Jesenje.

 Učenike valja pohvaliti zbog njihovog kulturnog ponašanja. Učenici će izraditi plakat s fotografijama i sa svojim zapisima s puta.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 26. 4. 2010.

Vijesti

Terenska nastava učenika 7.i 8. razreda - Zagreb

Učenici 7. i 8. razreda bili su na terenskoj nastavi u Zagrebu 23.04.2010. Prisustvovali su koncertnoj izvedbi "Šeherezade" Rimsky-Korsakovog, posjetili su Muzej suvremene umjetnosti i Botanički vrt PMF-a.


Učenici 7. i 8. razreda su 23.4.2010. išli na terensku nastavu u Zagreb. Voditeljice su bile učiteljica glazbene kulture Anita Habjanec, učiteljica prirode i biologije Branka Janžek, učiteljica likovne kulture i učiteljica njemačkog jezika Alexandra Krklec. Svih 43 učenika 7. i 8. razreda prisustvovali su terenskoj nastavi

Prvo odredište terenske nastave bila je Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski. Učenici su gledali koncertnu izvedbu «Šeherezade» Rimsky- Korsakovog. Priču o Šeherezadi pričali su glumac i glumica, a povremeno se pojavljivala prelijepa plesačica odjevena u orijentalnu odjeću koja je plesom pratila koncertnu izvedbu. Učenici su, dakle, doživjeli glazbu u izvedbi profesionalnog orkestra. Nakon koncertne izvedbe učenici su mogli pogledati malu izložbu učeničkih radova inspiriranu slušanjem simfonijske suite «Šeherezada» u kojoj su i naši učenici sudjelovali.

Sljedeće odredište bio je novootvoreni Muzej suvremene umjetnosti u Aveniji Dubrovnik u Zagrebu. Tamo smo stigli u 11.00h.  Prvo su učenici upoznali MSU kao djelo suvremene arhitekture sa prostorom koji ga okružuje, skulpturama, stepenicama i fontanom koja poziva u svoj poluzatvoreni prostor. Zatim su učenici uz stručno vodstvo pogledali  odabrani izbor kroz šestotinjak djela koliko MSU sadrži.  Svako umjetničko djelo je iskaz u kojem umjetnik progovara o sebi i svijetu oko sebe. Ta sva djela se međusobno razlikuju po odnosu koji uspostavljaju spram svijeta umjetnosti i svijeta života te su tako razvrstana u pet velikih cjelina: Projekt i sudbina, Umjetnost kao život, Umjetnost o umjetnosti, Velika enigma svijeta i Riječi slike i pripadajućih 16 grupa. Učenici su mogli vidjeti zanimljiva umjetnička djela konceptualne umjetnosti, djela apstraktnog ekspresionizma i geometrijske apstrakcije. Zanimljive su instalacije, gdje svakidašnji predmeti ( npr. stari renault 4) sačinjavaju umjetničko djelo. Učenici su mogli vidjeti i poznatog pljuvača na vlastiti grob. Nakon jednosatnog razgledavanja učenici i učitelji su se mogli koristiti suvremenim prijevoznim sredstvom, toboganom te se spustiti bilo s drugog, bilo s trećeg kata.

Naše treće odredište bio je Botanički vrt. Učenici, već pomalo umorni, su u laganoj šetnji razgledali Botanički vrt PMF-a utemeljen 1889. Od 1971. Botanički vrt je zaštićen spomenik prirode i kulture. Najveći dio Vrta zauzima perivoj-arboretum izgrađen u stilu engleskog perivoja. Učenicima je bilo posebno zanimljivo na mostiću uz dva umjetna jezera gdje su tražili životinje. Učiteljica Branka Janžek uspjela je kupiti posebni grm pa smo svi zadovoljni krenuli prema HNK.

Tu su učenici vidjeli i Pravni fakultet, Muzej za umjetnost i obrt te vizualno i taktilno upoznali Meštrovićev Zdenac života. Nakon toga uputili smo se na Mažuranićev trg gdje su se učenici u parku još malo poigrali i pojeli sendviče, a učiteljice popile dugo iščekivanu kavu. Tamo smo dočekali autobus i u 14.45 h krenuli iz Zagreba. U 16.00 h stigli smo u Gornje Jesenje.

 Učenike valja pohvaliti zbog njihovog kulturnog ponašanja. Učenici će izraditi plakat s fotografijama i sa svojim zapisima s puta.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 26. 4. 2010.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 3. 2012.

Ukupno: 1378635
Ovaj mjesec: 1983
Ovaj tjedan: 408
Danas: 11

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak
 • Večernji list
 • Jutarnji list
 • Index
 • 24sata

Škola

Upisi


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Tražilica

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju