2011-03-04 15:09:54

ESCL - projekt

 

Projekt ESLC usmjeren je na ispitivanja znanja učenika iz stranih jezika u kojem sudjeluju zemlje članice EU i RH. U svakoj se zemlji ispituju dva strana jezika. OŠ Sračinec jedna je od 145 hrvatskih škola u kojima će se provesti određivanje razine znanja svakog učenika koji će sudjelovati u istraživanju.

 

Projekt ESLC  (European Survey on Language Competences – Europsko istraživanje jezičnih kompetencija) je usmjeren je na ispitivanja znanja učenika iz stranih jezika u kojem sudjeluju zemlje članice EU i RH.

ESCL je važan istraživački projekt u području obrazovanja kojim se istražuju učenička postignuća u području učenja stranih jezika, u našoj školi njemačkog jezika. Ovaj projekt je važan korak u tome kako bismo bili bolje informirani kakve rezultate postižu učenici u Hrvatskoj u usporedbi s njihovim vršnjacima u drugim zemljama, te kako bi se usporedili programi i nastavne prakse podučavanja. Ovim istraživanjem prikupit će se nacionalni i međunarodni podaci koji će pomoći u poboljšavanju podučavanja.

OŠ Gornje Jesenje jedna je od 145 hrvatskih škola odabranih slučajnim uzorkovanjem u RH, u kojima će se provesti ovaj projekt

Naša škola se uključila putem Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja kako bi sudjelovala u  vrednovanju znanja njemačkog jezika, te kako bi usporedili svoje znanje s drugim osnovnoškolskim ustanovama u Hrvatskoj, zemlji i svijetu.  Učenici 8. razreda sudjelovali su u ESCL projektu. U studenom 2010. provedeno je inicijalno testiranje u kojem je sudjelovalo 25 učenika. Danas je provedeno glavno testiranje.  Učenici su polagali  UUčenici su bili podijkoordinator ovog porjekta Učenici su bili podijeljeni u nekoliko grupa, testovi su bili prilagođeni različitim razinama učeničkih znanja i kompetencija. Prvo su se ispunjavali testovi slušanja, zatim testovi čitanja s razumijevanjem, te na kraju testovi pisanja. Nakon prilično zahtjevnog ispitnog dijela, učenici su ispunjavali opće upitnike. Nadamo se da će osmaši uskoro napisati svoje utiske o jednom novom načinu ispitivanja znanja, koje bi uskoro moglo postati uobičajena metoda provjere znanja i iz ostalih predmeta.

Osnovna škola Gornje Jesenje