2010-04-26 18:47:00 Terenska nastava učenika 7.i 8. razreda - Zagreb Učenici 7. i 8. razreda bili su na terenskoj nastavi u Zagrebu 23.04.2010. Prisustvovali su koncertnoj izvedbi "Šeherezade" Rimsky-Korsakovog, posjetili su Muzej suvremene umjetnosti i Botanički vrt PMF-a.Učenici 7. i 8. razreda su 23.4.2010. išli na terensku nastavu u Zagreb. Voditeljice su bile učiteljica glazbene kulture Anita Habjanec, učiteljica prirode i biologije Branka Janžek, učiteljica likovne kulture i učiteljica njemačkog jezika Alexandra Krklec. Svih 43 učenika 7. i 8. razreda prisustvovali su terenskoj nastavi Prvo odredište terenske nastave bila je Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski. Učenici su gledali koncertnu izvedbu «Šeherezade» Rimsky- Korsakovog. Priču o Šeherezadi pričali su glumac i glumica, a povremeno se pojavljivala prelijepa plesačica odjevena u orijentalnu odjeću koja je plesom pratila koncertnu izvedbu. Učenici su, dakle, doživjeli glazbu u izvedbi profesionalnog orkestra. Nakon koncertne izvedbe učenici su mogli pogledati malu izložbu učeničkih radova inspiriranu slušanjem simfonijske suite «Šeherezada» u kojoj su i naši učenici sudjelovali.Sljedeće odredište bio je novootvoreni Muzej suvremene umjetnosti u Aveniji Dubrovnik u Zagrebu. Tamo smo stigli u 11.00h. Prvo su učenici upoznali MSU kao djelo suvremene arhitekture sa prostorom koji ga okružuje, skulpturama, stepenicama i fontanom koja poziva u svoj poluzatvoreni prostor. Zatim su učenici uz stručno vodstvo pogledali odabrani izbor kroz šestotinjak djela koliko MSU sadrži. Svako umjetničko djelo je iskaz u kojem umjetnik progovara o sebi i svijetu oko sebe. Ta sva djela se međusobno razlikuju po odnosu koji uspostavljaju spram svijeta umjetnosti i svijeta života te su tako razvrstana u pet velikih cjelina: Projekt i sudbina, Umjetnost kao život, Umjetnost o umjetnosti, Velika enigma svijeta i Riječi slike i pripadajućih 16 grupa. Učenici su mogli vidjeti zanimljiva umjetnička djela konceptualne umjetnosti, djela apstraktnog ekspresionizma i geometrijske apstrakcije. Zanimljive su instalacije, gdje svakidašnji predmeti ( npr. stari renault 4) sačinjavaju umjetničko djelo. Učenici su mogli vidjeti i poznatog pljuvača na vlastiti grob. Nakon jednosatnog razgledavanja učenici i učitelji su se mogli koristiti suvremenim prijevoznim sredstvom, toboganom te se spustiti bilo s drugog, bilo s trećeg kata.
Naše treće odredište bio je Botanički vrt. Učenici, već pomalo umorni, su u laganoj šetnji razgledali Botanički vrt PMF-a utemeljen 1889. Od 1971. Botanički vrt je zaštićen spomenik prirode i kulture. Najveći dio Vrta zauzima perivoj-arboretum izgrađen u stilu engleskog perivoja. Učenicima je bilo posebno zanimljivo na mostiću uz dva umjetna jezera gdje su tražili životinje. Učiteljica Branka Janžek uspjela je kupiti posebni grm pa smo svi zadovoljni krenuli prema HNK. Tu su učenici vidjeli i Pravni fakultet, Muzej za umjetnost i obrt te vizualno i taktilno upoznali Meštrovićev Zdenac života. Nakon toga uputili smo se na Mažuranićev trg gdje su se učenici u parku još malo poigrali i pojeli sendviče, a učiteljice popile dugo iščekivanu kavu. Tamo smo dočekali autobus i u 14.45 h krenuli iz Zagreba. U 16.00 h stigli smo u Gornje Jesenje. Učenike valja pohvaliti zbog njihovog kulturnog ponašanja. Učenici će izraditi plakat s fotografijama i sa svojim zapisima s puta. |
Osnovna škola Gornje Jesenje |