Održana pedagoška radionica O samopoštovanju
Učenici 4. razreda imali su prilike govoriti o samopoštovanju, učiti kako se samopoštovanje izgrađuje i kako ga zadržati.
Govoreći o samopoštovanju djeteta, govorimo o tome kako dijete samo sebe doživljava.
U prošlosti se obrazovni sustav oslanjao na obitelj kao primarni i najvažniji čimbenik socijalizacije gdje se samopoštovanje najviše potiče i razvija. No, ne dolaze sva djeca u školu puni pozitivne slike i snažne osviještenosti o sebi. A samopoštovanje upravo to jest, vjera u samoga sebe, ljubav prema samome sebi, nešto što nas vodi prema cilju a ovisi i o drugima koji zajedno sa nama grade naše samopoštovanje, s kojima dijelimo i najmanje trenutke svakodnevice a za koje često zaboravljamo da su važni.
Nažalost, sve je više djece suočeno s obiteljskim životom koji pogoduje razvoju niskog samopoštovanja. Riziku su izložena čak i djeca koja dolaze iz stabilnih obitelji koje im pružaju podršku. Svako je dijete u nekoj mjeri izloženo nasilju, stresu, ljutnji, drogama i siromaštvu; ako ne u obitelji, susjedstvu i društvu, onda putem medija.
Učenici su na današnjoj radionici imali priliku prepoznati koliko su slični svojim prijateljima iz razreda ali i koliko se međusobno razlikuju. Raspravljali smo i o pojmu jedinstvenosti i empatiji.
Naglasak se također stavlja na suradnju škole i obitelji koja osigurava pozitivno okruženje za odgoj djece, pomaže u podizanju samopoštovanja i život bez nasilja i ovisnosti.
Pedagoginja Ivana Lesjak Možek
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |